2018年4月1日日曜日

3月31日 四国別格第5番大善寺(だいぜんじ) March 31 Shikoku Special No. 5 Daizenji

3月31日 四国別格第5番大善寺(だいぜんじ)  March 31 Shikoku Special No. 5 Daizenji
朝飯はほんとに旨くお代わりを2回しました。
日の出前はほんとに美しい。
鯖瀬駅0620出発。甲浦駅で野宿した台湾人のチェンさんに会い、奈半利駅でオランダ人のコールマンさんに会いました。荷物が重たいから歩くのヤーメタと言ってました。
土佐加茂駅の桜が優しくて優しくて。
山の上にある大善寺の本堂までモノレールがありました。足の悪い方の登りたい夢をかなえる為に作ったとのこと。初めてみました。素晴らしい❗
今日泊まるホテルはなんと昨年と同じでした。こういう偶然も楽しいですね。
It is a luxurious breakfast of the seaside resort of Sakase. I replaced my heaping rice.
It is really beautiful before sunrise.
Departure from 0620 Sabase .
I met a Taiwanese Chen san who stayed at Kannoura Station and met a Dutch Coleman san at Nahari Station.
He said that he stopped walking because of heavy luggage. The cherry blossoms at Tosakamo Station are kind and gentle.
There was a monorail to the main temple of Daizenji on the top of the mountain. The priest said that the one with disabilities in the leg made to make the dreams want to climb.
I saw it for the first time. Excellent !
What a hotel I stayed today was the same as last year. 
Such a coincidence is also fun.






0 件のコメント:

コメントを投稿